الخميس، أكتوبر ١٢، ٢٠٠٦

Suicide Train

12 Comments:

Anonymous غير معرف said...

بطلي أفكار كئيبة بقى يا تحفة
شفتي الفيديو كليب بتاع ليلي آلين ولا لسه؟
سيبك من إنها شبهك
بس الكليب موضوعه ها يعجبك

١٠:٢٠ ص  
Anonymous غير معرف said...

الفيديو أهه
http://www.youtube.com/watch?v=D_jjuCfdksQ

١٠:٢٥ ص  
Blogger salma said...

لأفكار كئيبة ايه بس ده أنا أفكاري زي الفل و القطر بيطيير اهه! دي نكتة يا عم وائل و على {اي علي الطيب ما تتعمقشي عليا

١٠:٤٨ ص  
Blogger salma said...

هاهاهاها الأغنية شريرة أوي يا وائل يا شرييييييييييييييير أنا مش زيك! و بعدين أنا أحلى من البت دي!

١٠:٥١ ص  
Anonymous غير معرف said...

please dont commit suicide .. :'(

٨:١١ م  
Blogger salma said...

hahahahha, it's a joke PEOPLE,,A JOKE

١٠:٠٣ م  
Anonymous غير معرف said...

ba2a wa7da 3andaha gooz el 3eyoon dee
ya kharashy!
amoot ana!
te commit suicide ????
what a waste begad :((((((

٥:١٤ ص  
Blogger salma said...

يا أستاذ معجب أنت اللي نفسك حلوة,أنا لو كنت بفكر أنتحر فأنا غيرت رأي خلاص.بس برده دي كانت مجرد نكتة

٩:٢٩ م  
Anonymous غير معرف said...

tab el 7amdu lellah
false alarm
nesabbel ba2a ;)))))

١١:٥٨ م  
Blogger الحكائين said...

الصور حلوة قوي على إنها نكتة طبعاً ! و لا شك عندي في ذلك :))))هاهاها
الكليب حلو قوي يا وائل بس برضه سلمى عندهت حق :)ه

٣:٠٩ م  
Anonymous غير معرف said...

وانا مالي ياختي
انا ما قلتش حاجة
ده هو الفيديو كليب جه كده بالصدفة :)
وبعدين انا في الحاجات دي بالذات عبيط وباخد على قفايا
طب يا ريتني كنت شرير كده وباعرف آخد حقي
ده انا غلباااااااااااااااااااان

٦:٠٣ م  
Anonymous غير معرف said...

حلوة النكتة .. كويس اني جيت متأخر هيهيي .. و علي فكرة يا سلمي وائل عباس عمره ما كان شرير ..عمره

١٢:٠٤ ص  

إرسال تعليق

<< Home